جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه شکل مجالست رهبر معظم انقلاب با میهمانان خارجی بر اساس آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع) صورت می گیرد، گفت: برخورد معظم له با هیئت یمنی مصداق «رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» بود.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به دیدار مجاهدان یمنی با رهبر معظم انقلاب، گفت: تفاوت جایگاه پیام رهبر جنبش انصارالله یمن و پیام ترامپ رئیس جمهور دولت استکباری آمریکا، در منظر امام خامنه ای یک دنیا حرف دارد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه مفهوم آیه 29 سوره الفتح که می فرماید: «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ…» در دیدار با شخصیت ها مد نظر رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: به رخ کشیدن اقتدار نظام اسلامی در برابر کفار و دشمنان قسم خورده و تالیف قلوب با دوستان از دستورات دین مبین اسلام است.

 حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه نسل کشی بی رحمانه آل سعود با چراغ سبز آمریکای جنایتکار هر روز بر عمق فاجعه انسانی در یمن می افزاید، گفت: عربستان و امارات برای استثمار ملت مظلوم یمن و آمریکا هم برای غارت سرمایه های طبیعی و تسلط برآبراههای بین المللی هر روز جنایتی تازه می آفرینند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی بر اساس دکترین امامین انقلاب از تمامی ملل تحت ستم که از حقوق انسانی خود در مقابل متجاوزین دفاع می کنند، حمایت می کند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه شکل مجالست رهبر معظم انقلاب با میهمانان خارجی بر اساس آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع) صورت می گیرد، اظهار کرد: برخورد رهبر انقلاب با هیئت یمنی مصداق «رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» بود.

وی در ادامه با بیان اینکه نماینده‌ی سید عبدالملک بدرالدین در دیدار با رهبری معظم انقلاب گفت «ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت امیرالمؤمنین(ع) می‌دانیم»، افزود: انصارالله در عمل نشان داد که اطاعت از سیره اهل بیت(ع) در بیعت با ولایت فقیه می باشد.

 حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه لزوم ایجاد هسته های مقاومت در جهان به فرمان حضرت امام(ره) برای مقابله با سلطه شرق و غرب زمینه ساز شکست استعمارگران را در پی دارد، ادامه داد: حملات پی‌درپی انصارالله به ائتلاف از هم پاشیده‌ سعودی در یمن، نوید بخش درهم ریختگی اتاق فکر غارتگران منابع نفتی و سرمایه های خدادای در خلیج فارس است.  

وی با اشاره به اینکه‌ سران ائتلاف سعودی درصدد چاره‌جویی برای حفظ ائتلاف و جلوگیری از فروپاشی آن برآمده‌اند که از طرفی دچار جنگ قدرت در میان خود هستند، گفت: جنبش انصارالله یمن با اقتدار تمام حملات موشکی، پهپادی و زمینی به زیرساخت‌ها و مواضع این ائتلاف را شدت داد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان با بیان اینکه شلیک موشک های انصارالله به خاک عربستان در جواب بمباران مناطق مسکونی و کشتار مردم بی گناه یمن صورت می گیرد، افزود: مقاومت مردمی یمن نشان داد که در مقابل متجاوزان باید ایستاد تا به پیروزی رسید و دشمنان خارجی را به تسلیم واداشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha