سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استعداد و توان را دارد که آثار دفاع مقدس را با نگاه مطلوب حفظ کند تا این آثار تبدیل به آثار موزه‌ای نشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس از نظر مادی با دست خالی اما از نظر معنوی با دست پر مقابل دشمن ایستادگی کردند، تصریح کرد: ما باید ایام‌الله دفاع مقدس را برای مردم یادآور شویم و جانبازان، آزادگان و رزمندگان می‌توانند در انتقال آموزه‌های این ایام مهم‌ترین نقش را ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه در دوران طاغوت از فعالیت مبلغان دینی اسلام هم جلوگیری می‌کردند، اظهار کرد: خداوند متعال به برکت امام خمینی(ره) و رشادت‌های ملت، ما را از تاریکی‌ها خارج کرد اما اکنون که نور انقلاب شامل ما می‌شود باید قدردان داشته‌ها و نعمت‌های خود باشیم.

آیت‌الله سعیدی از عزت فعلی ایران اسلامی به‌عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی نام برد و اضافه کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند ایام‌الله دفاع مقدس را حفظ کند، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است؛ حفظ آثار یکی از بهترین الگوها برای یادآوری روزهای دفاع مقدس است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استعداد و توان را دارد که آثار دفاع مقدس را با نگاه مطلوب حفظ کند تا این آثار تبدیل به آثار موزه‌ای نشود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha