سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 861066
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه غدیر فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ انقلابی و جهادی در جامعه است، تأکید کرد: همه‌ی ما در قبال نشر و گسترش ارزش‌های غدیر در جامعه و فراتر از آن در سطح جهانی مسئولیت داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، پیش از ظهر امروز در نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم هیئات مذهبی در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی اظهار داشت: ترویج فرهنگ غدیر و اجرای ویژه‌ برنامه‌های معرفتی از اهم وظایف هیئات مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به نقش مؤثر هیئات مذهبی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در تقویت روحیه مذهبی و ترویج سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین تقویت روحیه جهادی و انقلابی در سطح جامعه اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عید غدیر جشن اکمال دین اسلام و بهره‌مندی امت اسلامی از برکات ولایت حقه‌ی حضرت علی بن ابیطالب (ع) و ائمه‌ معصومین (ع) است.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود غدیر را فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ انقلابی و جهادی در جامعه عنوان و تأکید کرد: همه‌ی ما در قبال نشر و گسترش ارزش‌های غدیر در جامعه و فراتر از آن در سطح جهانی مسئولیت داریم.

وی با بیان این که هیئت‌های مذهبی پیشگامان اجرای برنامه‌های معرفتی زیادی در راستای تبیین جایگاه رفیع ولایت هستند، اضافه کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های کیفی و ارزشمندی در ایام دهه ولایت توسط هیئات مذهبی انجام می‌شود و فضای مجازی ظرفیت‌ مناسبی برای انعکاس این فعالیت‌ها فراهم کرده است که باید از آن نهایت بهره‌برداری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه‌ سخنان خود با توجه به شرایط منطقه افزود: قدرت‌های استکباری رو به انزوا هستند و سیر نزولی خود را طی می‌کنند و با وجود تمام حربه‌هایی که از طریق ایجاد جریانات تکفیری و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی به کار می‌برند تمام نقشه‌های آنان به شکست انجامیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha