دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رونق تولید

حوزه/ مدیر یکی از کارخانه‌های بازیافتی شیراز با اشاره به اینکه 99 درصد بهبودی یک معتاد در انجام کار است، گفت: هنگامی‌که به یک معتاد انگیزه بدهید و بگویید شما برو ترک کن و کار برای شما آماده است، بزرگ‌ترین خدمت در حق آن فرد و جامعه انجام‌شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علی‌اصغر احسان نیا، ظهر امروز در بازدید دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از کارخانه بازیافتی با اشاره به اینکه 32 سال سابقه کار بازیافتی دارم، اظهار داشت: در 10 سال گذشته با برادر کوچکم،دستگاهی هات واش را طراحی کرده‌ایم و توان ما این بوده که تا اینجا پیشروی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه 112 نفر از افرادی که اعتیاد را ترک کرده و دارای سوء سابقه هستند در این کارخانه کار می‌کنند، افزود: دیدگاه ما این بوده که افرادی را بکارگیری کنیم که با خود ما همدرد بوده‌اند.

مدیر کارخانه بازیافتی تصریح کرد: افرادی در این کارخانه کار می‌کنند که زندگی آنان به دلیل اعتیاد به مواد مخدر دارای تنش شده است، اگر از سوی مسئولان به‌ویژه سازمان پسماند حمایتی از ما صورت گیرد که بتوانیم بار تفکیکی از شهرداری بگیریم می‌توانیم در فاز جدید بیش از 120 نفر دیگر را به‌کارگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه 99 درصد بهبودی یک معتاد در انجام کار است، اضافه کرد: هنگامی‌که به یک معتاد انگیزه بدهید و بگویید شما برو ترک کن و کار برای شما آماده است، بزرگ‌ترین خدمت را در حق آن فرد و جامعه انجام‌شده است.

احسان نیا خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که مواد اولیه ما از سوی شهرداری و سازمان پسماند انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha