جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با اشاره به اینکه فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل هسته های حزب الله، در پیروزی های رزمندگان مقاومت و فرو ریختن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی، به ثمر نشست،گفت: پیروزی حزب الله ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت محرم حسینی(ع)، با اشاره به دست برتر قدرت دفاعی ایران اسلامی و تغییر محاسبات و معادلات جهانی در منطقه خاورمیانه، گفت: انقلاب اسلامی خواب خوش را از چشمان دنیای استکبار و صهیونیستهای غاصب ربوده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با بیان اینکه برغم حمایت های شیطان بزرگ و دنیای کفر از رژیم غاصب صهیونیستی، ترس سر تا پای رژیم تروریستی اسرائیل را فرا گرفته است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی به محض هشدار سید مقاومت مبنی بر انتقام از صهیونیست ها، نوار مرزی را از سکنه خالی کرد.

وی تصریح کرد: با تغییر معادلات در منطقه، رویای « اسرائیل از نیل تا فرات» به حراست از جان شهروندان غاصب صهیونیستی مبدل شده است.

حجت الاسلام خدابنده لو با اشاره به اینکه در صورت اعتقاد قوی و پشتوانه مردمی دولتهای اسلامی در سایه اتحاد امت اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی، توان مقابله با جبهه ضد استکبار را ندارند، گفت: اسرائیل غاصب که سالیان زیادی مردم مظلوم را در کشور های مختلف اسلامی به خاک و خون می کشید، الآن چگونه از یک حمله حزب الله می ترسد و به دنبال واسطه می گردد که بگوید کمی یواش تر بزنید.

وی خاطر نشان کرد: پناهنده شدن و تعهد اسرائیل غاصب به روسیه مبنی بر اینکه دیگر حزب الله را هدف قرار نخواهد داد، بزرگترین پیروزی افتخار آمیز برای انقلاب اسلامی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با اشاره به اینکه با نیم نگاهی به تحولات خاورمیانه و غرب آسیا، می شود فهمید که دشمنان اسلام از قدرت ایران اسلامی به هراس افتاده و در اجرای نقشه های خود ناکام مانده اند، اظهار کرد: لانه عنکبوت قبل از 25 سال از هم می پاشد.

حجت الاسلام خدابنده لو با بیان اینکه برخی در داخل بعلت عدم بصیرت و راحت طلبی هر از چند گاهی منشأ مشکلات را دشمنی با رژیم صهیونیستی می دانستند، ابراز داشت: معتقدین به دکترین انقلاب اسلامی و امامین انقلاب با اعتقاد راسخ به آموزه های دینی به چیزی کمتر از نابودی غده سرطانی اسرائیل در منطقه راضی نخواهند شد.

وی در پایان گفت: پیروزهای رزمندگان حزب الله و شکست‌های پی در پی جبهه کفر و استکبار و فرو ریختن هیمنه پوشالی شجره ملعونه رژیم صهیونیستی، ریشه در فرهنگ عاشورایی و اعتقاد به مهدویت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha