شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید میر محمد حسینی سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه پشتوانه فکری مبارزین انقلابی، رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم که به شکست جبهه استکبار انجامید، نشأت گرفته از مکتب حسینی(ع) است، گفت: تمام پیروزی ها و افتخارات 40 ساله ایران اسلامی، ریشه در مکتب انسان ساز و آفتخار آفرین عاشورا دارد.

حجت الاسلام سید میر محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت سوگواری عزای حسینی(ع) با اشاره به اینکه محرم بهترین محک برای شناساندن حق از باطل بود، گفت: محرم مسلمانان واقعی را معرفی کرد و نقاب از چهره ها برداشت.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه هنوز هم حسرت عطش خاندان رسول خد(ص) در میان سینه فرات می جوشد و بی تابش می کند، افزود: خون سرور آزادگان در قلب زمان در حال جوشش است تا ببینیم چه کسی با تأسی از آن تعالیم آسمانی، پرچم حریت را برمی دارد و مردم را علیه ظلم ظالمان هدایت می کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) برای نجات مسلمانان تنها راه رهایی را در الگو قرار دادن مکتب حیات بخش عاشورا دید که در ایران به پیروزی انقلاب منجر شد، ادامه داد: هم اکنون مقام معظم رهبری با تأسی از درسهای عاشورا و ادامه راه امام(ره) و شهدا، سکاندار هدایت حکومت اسلامی که با مقاومت حسینی(ع) و تدابیر حکیمانه موجبات اقتدار و عزت جهانی را برای ما بوجود آورده است. 

وی تصریح کرد: تمام پیروزی ها و افتخارات 40 ساله ایران اسلامی، ریشه در مکتب انسان ساز و آفتخار آفرین عاشورا دارد.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، اظهار کرد: محرم ماه یادگیری رسم دین داری و آیین وفاداری است و عاشورا، روز دادن آنچه هست برای ایجاد آنچه باید باشد، روز استقامت در دین، به بلندای صراط مستقیم است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب به هر اندازه که مسئولین ما به آموزه های قرآن و عترت(ع) و فرامین راهبردی امامین انقلاب گوش دادند، با افتخار درخشیدیم، گفت: دشمنان اسلام همیشه از وحدت رویه و تبعیت از ولی فقیه در تمام شئون وحشت داشته و به همین خاطر جهت تزلزل در ارودگاه حق از هر تلاشی برای تعضیف ولایت فقیه دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه پشتوانه فکری مبارزین انقلابی؛ رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم که به شکست جبهه استکبار انجامید، نشأت گرفته از مکتب حسینی(ع) است، افزود: به همین خاطر دشمن آگاه از طریق برخی خودی های ناآگاه، به دنبال تحریف مکتب انسان ساز عاشورا و عدم انتقال صحیح به نسل جوان است.

سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه باید امروز نام امام حسین(ع) را مشعل راهمان می کنیم تا در بی راهه های پیچ و خم گمراهی، گم نشویم، گفت: ما پرورش یافتگان مکتب حسینی(ع) باید بدانیم که چشم حق بین و گوش حق شنو و قلب روشن، توشه عاشورائیان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha