جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مرتضی مطیعی در جمع طلاب

حوزه/ حجت الاسلام مطیعی گفت: طلاب و حوزه های علمیه به رسالت خود در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، ظهر امروز در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، به میزبانی مدرسه صادقیه شهرستان سمنان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: محور و خطاب اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند؛ روح بیانیه خطاب به جوانان است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان تصریح کرد: از اول تا آخر محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خطاب به جوانان است و امید آینده انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم هستند که بهترین های آن در حوزه جمع می شوند.

وی افزود: مسئله معنویت و اخلاق مهم ترین عنصر مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مربوط به حوزه های علمیه است که باید بر روی آن کار شود و بارها در نشست های مختلف به اساتید تاکید کرده ام که اجرایی و عملیاتی کردن این بیانیه در جامعه بسیار مهم است و نباید مانند برخی از بیانات رهبری از این مطالبه رهبری نیز غافل شد و بیانیه گام دوم چراغ راهنمایی برای ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مطیعی خاطرنشان کرد: طلبه باید متن این بیانیه را حداقل یک بار مطالعه کند تا بتواند منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کند و آن چیزی که مهم و مد نظر رهبری است عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بطن جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha