سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه خواب را از چشمان دشمنان و رژیم صهیونیستی ربوده است و آنها را در دیوارهایی که خودشان ساخته اند حبس کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: امروز یادآور رشادت و شهادت جوانان و رزمندگان این مرزوبوم در برابر دشمن بعثی و استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خداوند وعده داده است که روزی مستضعفین بر این دنیا حکومت می کنند و بی شک این وعده الهی به زودی محقق خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خداوند ما را یاری کرد که در برابر دشمنان دین خدا بایستیم و پیروز شویم و این همان وعده نصرت الهی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: خداوند خطاب به امت‌های مسلمان می‌فرمایدتا فتنه را ریشه کن نکردید نباید دست بردارید و این اتفاقی بود که در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمن به امید براندازی نظام تمام توان و نیرو و تجهیزات خود را علیه ما بسیج کرد ولی با ورود مردم و نیروهای مسلح کشور نه تنها صدامیان نتوانستند کاری کنند بلکه به فرموده امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس ابهت پوشالی دو ابرقدرت جهان را شکستیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بلوک غرب و شرق از همان روزهای نخستین دفاع مقدس رو به اضمحلال رفته اند و همگان دیدیم که شوروی چگونه از بین رفت و در آینده نزدیک نوبت به دیگر ابرقدرتها خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کشورهایی که روزگاری دم از قدرت در جهان می زدند امروز به وضعیتی رسیده اند که حتی در حل مسایل خود مستاصل شده اند و نمی توانند این مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خداوند از مومنان می خواهد که در برابر شیطان و دشمنان دین خدا ایستادگی کنیم و ملت ایران در طول هشت جنگ تحمیلی این مهم را به نمایش گذاشت و موفق گردید.

وی اظهار داشت: تلاش مومنان جهاد در راه خداوند متعال است ولی دشمنان در مسیر شیطان و نیات پلید او حرکت می کنند پس باید گفت که براساس وعده خداوند پیروزی نهایی از آن مومنان و دشمنان شیطان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه خواب را از چشمان دشمنان و رژیم صهیونیستی ربوده است و آنها را در دیوارهایی که خودشان ساخته اند حبس کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: یکی از ویژگی های بارز ملت ایران این است که هرگز برای مبارزه و عدالت به ابرقدرتها تکیه نکرده است و کسانی که در دامن ابرقدرتها افتاده اند در مسیر نابودی قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند از مومنان و مسلمانان می خواهد که در برابر دشمنان دین قوی و قدرتمند باشید زیرا زمانی که مسلمین قوی باشند دشمن هیچ کاری نمی تواند علیه آنها انجام دهد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز جایگاه اسلام، قرآن و ولایت فقیه به حدی است که کشورهای دیگر اطاعت از وی را واجب و ضروری می دانند و ایشان را از صمیم قلب دوست می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در کنار نعمت رهبر بصیر، قدرتمند، تاثیرگذار نعمت نیروهای مسلح آماده که دوستان به آن افتخار و دشمنان از آنها می‌ترسند از دیگر مولفه‌های قدرت ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود بیان کرد: امروز اقتدار و توان نظامی ایران اسلامی در جایگاهی قرار گرفته است که تمام دشمنان به آن اذعان دارند که این برای ملت ایران یک افتخار و سربلندی بزرگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha