سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رژه نیروهای مسلح

حوزه/ مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور رئیس جمهوری در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره)بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

بنابراین گزارش، در مراسم رژه نیروهای مسلح یگان های منتخب پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج گوشه‌ای از آمادگی و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

این مراسم که در آن فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، وابستگان نظامی دیگر کشورها در ایران و جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، با تلاوتی آیاتی از قران کریم آغاز شد و پس از سخنرانی رییس جمهور، یگان‌های نمونه پیاده و محمول نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بخشی از آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را به نمایش گذاشتند.

مسئولیت رژه امسال نیروهای مسلح در تهران و مراکز استان‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بندرعباس با ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha