سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان گفت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار، در برابر مستکبرین و قدرت‌های جهان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در مراسم رژه نیروهای مسلح خوزستان،  اظهارداشت: امروز که مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح خوزستان با رژه مقتدرانه خود، جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند؛ قوای مسلحی که پس از چهل سال، سبب سرافرازی جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش با عمق استراتژیک خود است.

وی گفت: دشمنان‌ پس از پیروزی انقلاب در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن انقلاب اسلامی، توطئه‌هایی را به کار بردند اما این توطئه‌ها از بین رفته است.

شریعتی تصریح کرد: نیروهای مسلح زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و محرومین‌ و مستضعفان دنیا و جهان اسلام بر آن‌ها تکیه دارند.

وی با بیان اینکه در رژه ۳۱ شهریورماه سال گذشته، حرکتی از سوی معاندان نظام اسلامی، همراه با ترس برای ضربه زدن به اسلام‌ و نیروهای مسلح انجام شد، گفت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار، در برابر مستکبرین و قدرت‌های جهان ایستاده‌اند.

استاندار خوزستان، با اشاره به این‌که اقتدار نیروهای مسلح با پشتوانه علمی، برنامه‌ریزی شده و پیشرفته است، اظهارداشت: ایران اسلامی با وجود تحریم اما در صنایع مختلف روزبه‌روز پیشرفت داشته‌ است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: إن‌شاءالله در گام دوم‌ انقلاب اسلامی برنامه‌ها روزبه‌روز طی خواهد شد و ایران اسلامی روزبه‌روز به‌عنوان یکی از قدرت‌های منطقه عرض اندام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha