سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی علیه ایران از سوی دشمنان منطقه ای و جهانی سند مظلومیت ملت ایران است، گفت: دشمنان این مرزبوم از بدو پیروزی انقلاب در بهمن ماه 57 همواره در پی ساقط کردن این نظام اسلامی و مردمی بوده اند و آغاز جنگ علیه ایران تنها گوشه کوچکی از این توطئه ها بوده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ثروت های معنوی ملت ایران، دوران دفاع مقدس بود. این دوران به مردم و ملت ایران خودباوری و اتکا را آموخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی علیه ایران از سوی دشمنان منطقه ای و جهانی سند مظلومیت ملت ایران است، گفت: دشمنان این مرزبوم از بدو پیروزی انقلاب در بهمن ماه 57 همواره در پی ساقط کردن این نظام اسلامی و مردمی بوده اند و آغاز جنگ علیه ایران تنها گوشه کوچکی از این توطئه ها بوده است.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه جوانان این مرزوبوم امتحان آزادگی خود را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس پس دادند، تاکید کرد: جنگ تحمیلی شاید در ظاهر خساراتی برای ملت و نظام داشت ولی در بلندمدت باعث ایجاد حس خودباوری در نیروهای مسلح و نظامی کشور گردید.

وی تصریح کرد: امروز به برکت تجربه های هشت سال دفاع مقدس، نیروهای مسلح ایران از اقتدار، صلابت و جسارت مثال زدنی برخوردارند تا جایی که کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا و اسرائیل از سر ناچاری و درماندگی بارها درخواست مذاکره با ایران را داشته و دارند که این برای ملت ایران یک پیروزی و برد شیرین محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز هم ایران در بسیاری از حوزه های بین المللی حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بی شک باید گفت که این اقتدار و صلابت نظام معلول تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد نظام می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به شیطنت برخی از کشورهای منطقه علیه ایران و استقلال آن، گفت: کشورهای منطقه ای به ویژه برخی از دول مرتجع عربی به خوبی از اقتدار و توان نظامی و دفاعی ایران آگاه هستند، لذا با انجام برخی کارهای مذبوحانه به دنبال حاشیه سازی برای جمهوری اسلامی هستند در حالی که خود بانیان و حامیان بسیاری از گروه های تروریستی همانند داعش، جبهه النصر، القاعده و... هستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با همسایگان خود سیاست دوستی را در پیش گرفته است، بیان کرد: با وجود اینکه ایران اسلامی بارها از دوستی و برادری در منطقه حرف می زند بازهم به عینه شاهدیم که برخی از کشورهای مرتجع عربی در منطقه به دنبال ایجاد و القا حس ناامنی هستند و در این میان انگشت اتهام را به سمت ایران می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: با این وجود با بصیرت و دشمن شناسی که ملت ایران دارند هرگز دشمنان در رسیدن به نیات پلید و اهریمنی خود پیروز نخواهند شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: ایران اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه  نیست، ولی با هرگونه تجاوزگری و زیاده خواهی دشمنان به شدت برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که معاندان از خطوط قرمز این نظام عبور کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha