سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام وحید زایری

حوزه/ حجت الاسلام زایری گفت: دشمن بداند که هر نوع اشتباهی از سوی آن‌ها با پاسخ محکم ایران روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام وحید زایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه باید رمز پیروزی و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود اظهار داشت: رمز مقاومت و پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتن اخلاص، اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه بود و باید این رموز برای جوانان امروز تبیین شود و در این راستا مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس برای طلاب این مدرسه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در جنگ دوران دفاع مقدس در ظاهر دولت عراق بود اما در باطن بیش از ۳۵ کشور استعماری، صدام را یاری می‌کردند و مردم ایران با حداقل امکانات در مقابل ابر قدرت‌های جهانی ایستاده و پیروز شدند و امروز به الگوی کشورهای آزادی‌خواه دنیا تبدیل شده‌اند.

مدیر مدرسه رسول اکرم (ص) تکاب افزود: پیروزی جبهه مقاومت و تشکیل بسیج مردمی و تبعیت از مراجع تقلید در عراق و مقاومت در برابر داعش که نماینده و گمارده غرب در کشورهای اسلامی بود نمونه‌ای از الگو گیری کشورهای عربی از ایران است که امروز با اتکا به جمهوری اسلامی در برابر مستکبرین ایستاده و آن‌ها را به چالش کشیده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان حضرت امام خامنه‌ای را رهبر مسلمین عالم می‌دانند که در سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان و خطاب ایشان به رهبری با لفظ "ماترکناک یابن الحسین" و شعر خوانی شعرای عراقی در محضر معظم له که از ایشان به رهبر مسلمین عالم یاد کردند دلیل این مدعا است.

پیاده روی اربعین از برکات دفاع مقدس است

حجت الاسلام زایری پیاده روی اربعین را از دیگر برکات دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: پیاده روی اربعین که در این چند سال اخیر به برکت اتحاد مسلمین عالم شکل گرفته است از برکات دوران دفاع مقدس است که مسلمین عالم را دور یک پرچم متحد کرد و روز به روز به عظمت آن افزوده شده و لرزه به جان مستکبری می‌اندازد.

وی در ادامه به برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب اشاره کرد و بیان داشت: دیروز جنگ نظامی بود و امروز جنگ نرم و جنگ عقیده‌ها است و این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی می‌باشد و دشمن بداند که هر نوع اشتباهی از سوی آن‌ها پاسخ محکمی از طرف ایران خواهد داشت و طلاب تکاب برای هر نوع جنگ نرم و سخت آماده هستند و مدرسه علمیه تکاب برای آشنایی طلاب با روش و منش شهدا وصیت نامه و زندگی شهدا خصوصا شهدای روحانی را برای طلاب این مدرسه تبیین خواهد کرد.

برگزاری مسابقه مقاله نویسی در مدرس علمیه تکاب

مدیر مدرسه رسول اکرم (ص) تکاب تاکید کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با محوریت دفاع مقدس و تجلیل از نفرات برتر، دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان تکاب، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری جلسات بصیرتی با دعوت از جانبازان، آزادگان و امام جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) می‌باشد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha