چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دادستان کل کشور در دیدار با دادستان کل جمهوری قرقیزستان

حوزه/ دادستان کل کشور در ملاقات با دادستان کل جمهوری قرقیزستان بر این نکته تاکید کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری با کشورهای همسایه از جمله آسیای میانه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور امروز صبح با اودکوربک جمشیتف دادستان کل جمهوری قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات طرف قرقیزی ضمن خوش آمد گویی به هیئت ایرانی و اشاره به روابط دوجانبه ایران و قرقیزستان در حوزه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد که هفدهمین اجلاس سران شانگهای با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نتایج خوبی دست پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور ایران نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی طرف قرقیزی روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله قضایی را خوب توصیف کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری‌ها با کشورهای همسایه و آسیای میانه است و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

دادستان کل ایران در ادامه ضمن تاکید بر پیشنهاد قبلی خود در اجلاس مسکو مبنی بر تشکیل کارگروهی برای پیگیری مصوبات نشست دادستان‌های کل در اجلاس همکاری‌های شانگهای بیان کرد: این پیشنهاد را در این اجلاس نیز مطرح خواهد کرد و از طرف قرقیزی نیز درخواست می‌کنیم که این پیشنهاد را پیگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha