جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ۱۳ آبان ماه روز اقتدار و قدرت نمایی ملت ایران در برابر ابرقدرتهای زورگو است و در این روز ملت ایران ولایت مداری و انقلابی بودن خود را به جهانیان نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان  و جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان ماه صبح امروز برگزار گردید.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی است و حضور همه ما در این روز امری ضروری، ملی و اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی ادامه داد:  ۱۳ آبان ماه روز اقتدار و قدرت نمایی ملت ایران در برابر ابرقدرت های زورگو است و در این روز ملت ایران ولایت مداری و انقلابی بودن خود را به جهانیان نشان می دهند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ویژگی های نظام اسلامی این است که ما در این نظام دولت و ملت نداریم و همه دستگاه های دولتی هر کدام بخشی از نیروی مردمی را زیر پوشش خود دارند و باید پرچمدار و راهنمای مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه که روز استکبار ستیزی است؛ همه اقشار جامعه همانند دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، کارمندان و... حضوری تاریخی و ماندگار داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: همین مراسم هاست که ضامن امنیت و آرامش کشور است، لذا حضور در یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و... ضامن بقای این نظامی الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان گفت: برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند اتحاد، انسجام و همبستگی همه ملت ایران هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha