جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف را نیازمند پایبندی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، نگاه انقلابی باید در بخش های مختلف کشور تقویت شود.

حجت الاسلام باکویی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در مازندران، پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف کشور به ویژه سازندگی و دفاعی را محصول حرکت در مسیر آرمان های انقلابی و ایستادگی بر شعارهای اصلی و التزام به مبانی و ارزش‌های اسلامی دانست.

وی با بیان این که تقویت شعارهای اصیل انقلاب را عامل پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و عمیق راهبردی ایران اسلامی در منطقه و جهان یکی از مهم ترین آثار تقویت شعارهای اصیل انقلاب است.

حجت الاسلام باکویی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مردم و مسئولان باید در یک سطح باشند، ادامه داد: مردمی بودن باید یکی از مهم ترین ویژگی های مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان این که نباید هیچ تفاوتی از لحاظ قدرت و ثروت میان مردم و مسؤولان کشور وجود داشته باشد، افزود: مسؤولان در نظام اسلامی باید تنها دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و گره از مشکلات مردم باز کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران تصور می کنند با تشدید تحریم ها می توانند مسیر حرکت انقلابی ملت را تغییر دهند، تصریح کرد: شیطان بزرگ‌مطمئن باشد به همان اندازه که بر تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان پای می فشارد ملت ایران نیز بر حفظ، پایبندی و عمل به مواضع انقلابی و اسلامی خود استوارتر می شوند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با قدرت از درخت تنومند انقلاب ولایت دفاع و حراست خواهند کرد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه، مقتدر تر از هر زمان دیگری در عرصه های مختلف حضور دارد.

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارد، گفت: جایگاه امروز نظام اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در چهار دهه اخیر به دست آمده است.

حجت الاسلام باکویی با اشاره به این که هدف امروز دشمن کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلابی در جامعه امروز است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت آرمان های اصیل انقلاب بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف را نیازمند پایبندی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، نگاه انقلابی باید در بخش های مختلف کشور تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha