سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار سید کمال هادیانفر

حوزه/ سردار هادیانفر اظهار کرد: در بعضی از نقاط مهران حرکت نیمه سنگینی را به سمت ایلام داریم که در حال عبور هستند. مشکل زیادی در این حوزه نیست و هنوز نیاز به اجرای طرح اضطرار و یکطرفه کردن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به آمار تردد زائران گفت: حدود سه میلین زائر به عتبات عالیات عزیمت کردند و نیمی از زائران به کشور بازگشتند و نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر هنوز در عتبات حضور دارند.

وی افزود: تقریبا ۹۷ درصد از زائران، مرزهای زمینی را برای عزیمتشان به عتبات انتخاب کردند که رفت و برگشت شان از همین مسیر دارد اتفاق می افتد.

رئیس پلیس راهور ناجا به وضعیت راه ها اشاره کرد و گفت: چه در مرز خسروی چه در مرز مهران و چه در مرزهای شلمچه و چذابه ترافیک تقریبا روان است ولی از بعد از ظهر روز گذشته بار سنگین برگشت را به خصوص در محور مهران داشتیم.

وی افزود: هم اکنون نیز در بعضی از نقاط مهران حرکت نیمه سنگینی را به سمت ایلام داریم که در حال عبور هستند. مشکل زیادی در این حوزه نیست و هنوز نیاز به اجرای طرح اضطرار و یکطرفه کردن وجود ندارد.

سردار هادیانفر تاکید کرد: تقریبا ۶۵ درصد حوادث ما مربوط به خستگی و خواب آلودگی است که یا تصادفات به صورت واژگون و یا انحراف به چپ اتفاق می افتد. زائرانی که از عتبات باز می گردند نهایت دقت را داشته باشند، سفرشان دارای سختی هایی بوده و خسته هستند از آن ها می خواهیم قبل از سفر استراحت کنند و به گونه ای حرکت کنند تا کمترین حادثه رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha