سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
وزیر کشور رحمانی فضلی

حوزه/ رحمانی فضلی، با بیان اینکه مدیریت انقلابی-جهادی‌ اربعین باید به الگویی در سطح مدیران کلان کشوری تبدیل شود، روند عبور و مرور زائرین و همچنین خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، امروز در جریان بازدید از پایانه‌های مرزی خوزستان، با اشاره به روند خدمت‌رسانی و عبور و مرور زائرین در مرزهای خوزستان، اظهارداشت: بحمدالله امروز در کلیه مرزها به‌ویژه خوزستان، به شرایط بسیار مطلوب‌تر و مناسب‌تری در تردد زائران رسیده‌ایم به‌طوری‌که از ۳ روز پیش تاکنون، ورودی‌های ما در مرزها نسبت به خروجی‌ها بیشتر شده و تاکنون هیچ مشکل خاصی در این خصوص نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه پس از بازدید از شلمچه به مهران می‌روم، گفت: امروز به شلمچه آمدیم تا به کسانی که اینجا زحمت می‌کشند خدا قوت بگوییم و پس‌ازآن هم به مرز مهران رویم.

وزیر کشور، با اشاره به افزایش روند ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزها، بیان کرد: تا شب گذشته حدود ۲۸۰ هزار نفر در مرز شلمچه بازگشتند و خروجی‌های ما تقریباً ۶۰ هزار نفر بوده ‌و این روند ادامه پیدا می‌کند.

رحمانی فضلی، خدمت‌رسانی دستگاه‌ها و ستاد مرکزی اربعین به زائرین را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: جابجایی چهار میلیون جمعیت، ظرف ۲۰ روز بین دو کشور و هماهنگی با کشور مقابل با وجود مشکلاتی که داشت، مطلوب بوده است؛ چراکه هم‌راستایی افکار، قدم‌ها، اراده‌ها و عمل کردن حول یک محور واحد و  به‌طورکلی هم‌افزایی و همکاری و همدلی  در موسم اربعین وجود داشته است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اربعین و مدیریت انقلابی-جهادی آن، باید به‌عنوان یک الگو در مدیریت کلان کشور تبدیل شود، تصریح کرد: علاوه بر اربعین موضوع سیل نیز سبب انسجام و وحدت ملی شد و مدیریت کلان آن که یک مدیریت انقلابی-جهادی بود، امروز باید به یک الگو در جمهوری اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha