سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، با بیان اینکه خدمت‌رسانی تا آخرین لحظه ورود زائران به مرزها ادامه دارد، گفت: در اربعین ۹۸ همه امکانات را برای تسریع در روند عبور و مرور زائران به کار گرفتیم و إن‌شاءالله این روند تا چند روز پس از اربعین و برگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، با اشاره به آخرین آمار تردد زائرین از مرزهای خوزستان، اظهارداشت: بالغ‌بر یک میلیون زائر از دو مرز شلمچه و چذابه به کشور عراق سفر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در اربعین ۹۸ همه امکانات را برای تسریع در روند عبور و مرور زائران به کار گرفتیم، گفت: روند خدمت‌رسانی تا چند روز پس از اربعین و تا برگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.

شریعتی، ادامه داد و گفت: در اربعین امسال تمام امکانات استان را بسیج کردیم و در این راستا تعداد زیادی از خودروهای حمل‌ونقل عمومی را در مرزها به کار گرفتیم تا زائران را به هر نقطه از کشور که بخواهند، برسانند.

استاندار خوزستان، با بیان اینکه موکب‌های مستقر در مرز کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اضافه کرد: در مسیر برگشت زائران مواکب اربعینی آماده پذیرایی از زائران بوده و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که زائرین پس از ورود به کشور، چندساعتی در مواکب استراحت کنند تا با اطمینان و هوشیاری کامل عازم استان و شهر خود شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha