سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام انصر علی ، مبلغ پاکستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام انصرعلی گفت: اقامه نماز جماعت، کمک به برپایی دسته‌جات عزاداری، تبلیغ سینه‌به‌سینه، کار با کودک و مترجمی، کارهای روزانه ما در موکب شهدای پاکستان مرز شلمچه است.

حجت‌الاسلام انصر علی، مبلغ جامعه الإمام علی از پاکستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، با اشاره به فعالیت‌های خود در موکب تبلیغی شهدای پاکستان، اظهارداشت: ما به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین پاکستانی هستیم و علاوه بر کارهای تبلیغی و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، مترجم آن‌ها به هنگام بروز برخی مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد و گفت: گاهی اوقات ممکن است بچه‌ای گم شود یا زائری بخواهد به پلیس گذرنامه مراجعه کند، در این خصوص ما به‌عنوان مترجم، زائرین را همراهی و کمک می‌کنیم.

این مبلغ پاکستانی، با بیان اینکه استقبال زائران پاکستانی بسیار چشم‌گیر و زیاد بود، تصریح کرد: پاکستانی‌ها به‌خصوص شیعیان این کشور، عاشق و دلداده اهل‌بیت(ع) هستند و از همه‌چیز خود برای اباعبدالله الحسین(ع) می‌گذرند.

حجت‌الاسلام انصرعلی، با اشاره به دیگر اقدامات خود در مرز شلمچه، گفت: اقامه نماز جماعت، کمک به برپایی دسته‌جات عزاداری، تبلیغ سینه‌به‌سینه و کار با کودک بخش دیگری از اقدامات ما در طول یک شبانه‌روز است.

وی در پایان گفت: شیعیان پاکستان علاقه و احترام خاصی برای امام خمینی(ره) داشته و به‌نوعی اربعین را یکی از دستاوردهای قیام امام خمینی(ره) در دوران پیش از انقلاب اسلامی می‌دانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha