سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
توییت عجیب یکی از کارکنان شهرداری فرانسه

حوزه/ یک کارمند رسمی شهرداری بخش «مو» فرانسه روز گذشته در اقدامی به سابقه و جنجال بر انگیز با انتشار توئیتی در صفحه تویتر خود از کاربران فضای مجازی خواست تا نسبت به «قطع سر زنان محجبه» اقدام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از fdesouche ، روز گذشته توئیت یکی از کارمندان رسمی شهرداری بخش «مو» فرانسه مبنی بر قطع سر زنان محجبه، سوژه شروع مجدد تحقیقات مقامات قضایی و انتظامی این کشور در مورد پرونده حجاب و اسلام هراسی شد.

شخص نامبرده پس از انتشار تصویر یک زن مسلمان شرکت کننده در یکی از اعتراضات خیابانی اخیر در محکومیت اقدامات اسلام ستیزی و قانون ممنوعیت حجاب در اماکن عمومی فرانسه، از کاربران و مخاطبان خود خواست تا نسبت به قطع سر این زن مسلمان و همچنین سایر زنان محجبه فرانسوی اقدام کنند.

نکته قابل توجه این که، تصویر منتشر شده توسط این شخص، زن محجبه معترضی را نشان می دهد که ضمن شرکت در یکی از اعتراضات اخیر فرانسه در محکومیت ممنوعیت پوشش اسلامی، نوشته ای را در دست دارد که روی آن نوشته شده: «من یک زن مسلمان محجبه هستم، اگر حجابم تو را آزار میدهد، تو را به ترک هر چه زودتر کشورم دعوت میکنم».

لازم به ذکر است علیرغم تلاش ها و خواست این کاربر فضای مجازی به منظور ایجاد نفرت و هراس از جامعه مسلمانان فرانسه، اقدام وی بلافاصله پس از انتشار با موج بی سابقه ای از انتقادات و تهدید ها مواجه شد تا آنجا که عده ای از کاربران خواستار اخراج وی از شهرداری و سلب تابعیت از وی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha