شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ظهور سازمان ‌یافته جریان نفاق(کفر تأویلی، کفر اسلام‌نما) از مهمترین ویژگی که در دوران پیامبر(ص) است، منافقی که قبلاً ایمان داشته از منافقی که قبلاً کافر بوده خطرناک تر است.

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تسلیت سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به دوران زندگانی پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: ظهور سازمان ‌یافته جریان نفاق(کفر تأویلی، کفر اسلام‌نما) از مهمترین ویژگی که در دوران پیامبر(ص) است، منافقی که قبلاً ایمان داشته از منافقی که قبلاً کافر بوده خطرناک تر است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اضافه کرد: منافقین زمان پیامبر قبلاً کافر بودند بعد به جهات مختلف در ظاهر اسلام را پذیرفتند ولی واقعاً و در باطن ایمان نیاوردند، اما منافقین بعد از پیامبر کسانی بودند که مسبوق به ایمان بودند و بعد از پیامبر در برخورد با اهلبیت و حضرت علی(ع) منافقانه برخورد می‌کردند.

وی بیان داشت: امروز هم عده‌ای از منافقین وجود دارند که مسبوق به دینداری هستند، یعنی قبلاً دیندار و چه بسا همراه انقلاب و در خانواده انقلابی بودند ولی بعداً فریب خوردند و از کشور رفتند و به معاندین پیوستند، مثل مورد اخیر یعنی سرشبکه آمد نیوز که دستگیری او در واقع شاهکار سپاه پاسداران در رزم مدرن اطلاعاتی بود.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: شخصی که به دشمنان انقلاب و دشمنان اسلام پیوست و در سالهای اخیر تا توانستند شبهه پراکنی و سم پاشی کردند هم علیه انقلاب اسلامی و هم علیه اهلبیت و مقدسات دینی، این منافقین قطعاً از کفار و از منافقین مسبوق به کفر بدتر و خطرناک تر هستند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) از برگزاری پیاده روی میثاق با ولایت در شهر چغادک خبر داد و افزود: این پیاده روی با همکاری مسؤلین، هیئت های مذهبی و مشارکت مردم عاشورایی در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی در بیان جزیئات برگزاری این پیاده روی گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این پیاده روی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه هفته آینده از یادمان شهدای گمنام شهر چغادک آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha