جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده از اعزام ۴۰۵ نفر مبلغ در هفته وحدت به اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: ۴۰۵ مبلغ که ۷۰ خواهر مبلغه و ۳۳۵ برادر هستند در هفته وحدت جهت تبلیغ به اقصی نقاط استان اعزام شده اند و البته این تعداد، علاوه بر ۱۲۸ روحانیون مستقر است.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت اقشار مختلف مردم به وقوع پیوست و در سطح بین المللی نیز موجبات وحدت مسلمانان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب که پیروزی بزرگ ملت سلحشور ایران را خطری بزرگ برای منافع نامشروع خود درجهت چپاول کشورهای اسلامی می‌دیدند از دو طریق توطئه تقویت تعصب نژادی، قومی و طایفه ‌ی یا همان «ملی گرایی» و دسیسه تحریک تعصبات فرقه‌ای یا همان «ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی» در صدد جلوگیری از وحدت رو به رشد ملت‌های اسلامی برآمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: نامگذاری هفته وحدت که نشان از هوشیاری و تیزبینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران داشت، توانست خط بطلانی بر دسیسه‌های دشمنان بکشد و تا امروز نیز به‌ عنوان سلاحی قوی در برابر تمامی فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

وی به برنامه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در هفته وحدت اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش مشترک علمای شیعی و سنی در مرکز استان با همکاری و مشارکت ستاد گرامیداشت هفته وحدت، برگزاری ۱۵ همایش با موضوع وحدت علمای شیعه و سنی در  شهرستان‌های استان توسط ادارات تبلیغات اسلامی، ساماندهی و اعزام مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به نقاط مختلف تبلیغی استان از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات در هفته وحدت است.

حجت الاسلام داداش زاده از اعزام ۴۰۵ نفر مبلغ در هفته وحدت به اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: ۴۰۵ مبلغ که ۷۰ خواهر مبلغه و ۳۳۵ برادر هستند در هفته وحدت جهت تبلیغ به اقصی و نقاط استان اعزام شده اند و البته این تعداد، علاوه بر ۱۲۸ روحانیون مستقر است.

وی، اعزام مبلغ تخصصی به مناطق تلفیقی شهرستان‌های سنی نشین، مشارکت و همکاری با ستاد گرامیداشت هفته وحدت و نمایندگی‌های امور اهل سنت شش شهرستان در جهت اجرای برنامه‌های وحدت بخش، اجرای پنج برنامه قرآنی «منادیان وحدت» در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، مهاباد، سلماس و بوکان، برگزاری پنج کارگاه قرآنی «وحدت شاهرگ جهان اسلام» در پنج شهرستان تلفیقی اهل سنت، دیدار از خانواده‌های شهدای روحانی اهل سنت و حضور در مساجد و شرکت در جشن‌های برادران اهل سنت را از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در هفته وحدت اعلام کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha