جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اسم حسینی

حوزه/ حجت الاسلام اسم‌حسینی گفت: نظام شاهنشاهی به دنبال این بود که کشور را به سمت سکولار پیش ببرد، اما روحانیت با انقلاب اسلامی، هویت دینی را به کشور برگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا اسم‌حسینی، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله شورای روحانیت ارومیه، اظهار داشت: تکمیل هر چیزی نیاز به آسیب شناسی دارد و شورای روحانیت در این دو سال به دنبال این بوده که آسیب‌شناسی کرده و مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: نظام شاهنشاهی به دنبال این بود که کشور را به سمت سکولار پیش ببرد و روحانیت با انقلاب اسلامی، هویت دینی را به کشور برگرداند و امروز یک فقیه دینی به عنوان رهبر انقلاب کشور را پیش می‌برند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی افزود: شورای روحانیت ارومیه در طول دو سال با سعه صدر و با هدف پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه، پیگیری مطالبات مردمی و روحانیت، به کار خود ادامه داده است.

وی به تنظیم اساس‌نامه شورای روحانیت ارومیه در جهت تحکیم فعالیت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: دوره دوم شورای روحانیت با تشکیل بیش از ۴۰ جلسه و با استفاده از رهنمودهای صاحب نظران و علمای پیشکسوت، مطالبات و مباحث را پیگری کردند و  دیدار با روحانیون پیشکسوت شیعه و اهل سنت شهر در راستای تکریم آنان، از مهم‌ترین اقدامات این شورا بوده است.
بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم سومین دوره انتخابات شورای روحانیت ارومیه با شرکت ۱۷ کاندیدا برگزار و با رای روحانیون شهر، هفت نفر به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha