شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با تأکید بر کنار گذاشتن هر گونه تفرقه و اختلاف در کشور، آن را اشتباهی راهبردی دانست و تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال اختلاف میان مردم و مسؤولان کشورمان است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام، امام صادق(ع) و هفته وحدت، بر ضرورت بهره گیری از سیره نبوی به منظور رسیدن وحدت در جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان این که وحدت امت اسلامی تنها راه رهایی از مشکلات و بحران های فعلی است، افزود: دشمن با هدف سلطه و نفوذ در جامعه اسلامی تلاش می کند تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی تداوم پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد چون آنها تنها به دنبال ضربه زدن اسلام ناب هستند، بیان داشت: امروز آمریکا دشمن مشترک امت اسلامی است و باید در برابر این دشمن مشترک وحدت و همبستگی داشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان این که عقاید مشترک شیعه و سنی را محور وحدت و همبستگی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید بر مبنای مقدساتی که معتقد هستیم وحدت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود یکی از اهداف دشمن در کشورمان را تفرقه و اختلاف در درون جامعه عنوان کرد و گفت: همه گروه ها و تفکرات سیاسی باید برای حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی وحدت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نزاع و اختلاف را سم مهلکی برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: منافع و مصالح ملی و عمومی کشورمان باید محور وحدت در جامعه قرار گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نمایندگان مجلس باید در مسائل کلان استان نزاع و اختلاف را کنار بگذارند، بیان داشت: پیشرفت و توسعه استان باید رویکرد همه نمایندگان مجلس قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که امام راحل و مقام مقام رهبری همواره در مسیر وحدت امت اسلامی گام برداشتند، تصریح کرد: امروز نیز ولایت فقیه باید محور وحدت جامعه اسلامی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ولایت فقیه عامل اتصال و وحدت در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه باید حول محور رهبری و ولایت متحد و منسجم شویم.

وی با تأکید بر کنار گذاشتن هر گونه تفرقه و اختلاف در کشور، آن را اشتباهی راهبردی دانست و تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال اختلاف میان مردم و مسؤولان کشورمان است که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha