سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 872601
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

حوزه/ زنگ روز قم پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و همچنین مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در دبیرستان ماندگار امام صادق علیه‌السلام نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم نواختن رنگ روز قم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استان، مدیران شهری و دانش‌آموزان در نمازخانه دبیرستان ماندگار امام صادق علیه‌السلام برگزار شد.

مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار، امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری، مهدی مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر و حسن مالکی‌نژاد عضو شورا از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم طی سخنانی با اشاره به جایگاه قم در روایات و احادیث مختلف عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت‌ها و عملکردهای مطلوب خود بتوانیم شهر قم را به جایگاهی که در شأن این شهر است برسانیم.

همچنین رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک استان قم نیز طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دبیرستان امام صادق علیه‌السلام پرداخت و گفت: در این دبیرستان شخصیت‌های تاثیرگذاری تربیت شده‌اند که امروز در سطح ملی برای ایران اسلامی درحال خدمت‌رسانی هستند.

خاطرنشان می‌شود، تواشیح‌خوانی قاریان بین‌المللی استان قم، مدیحه‌سرایی حسن اسدالهی از مداحان آستان مقدس بانوی کرامت و اجرای مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha