سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ یادواره شهدا مدرسه علمیه معصومیه

حوزه/راوی دفاع مقدس بابیان این‌که تکلیف امروز ما حمایت همه‌جانبه از رهبر انقلاب است، گفت: امروز این وظیفه راداریم که در برابر دشمنان نظام بایستیم و اجازه ندهیم ولی زمان و رهبر کشورمان احساس تنهایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار احمدیان بعدازظهر امروز در پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به ویژگی‌های شهدا اظهار داشت: شهدا در زمان خود به‌خوبی امام و پیشوای خودشان را شناختند و اجازه ندادند امام خمینی(ره) ذره‌ای احساس تنهایی کند.

وی افزود: تکلیف گرا بودن ویژگی دیگری بود که این شهدا داشتند و در زمان خود به‌خوبی به تکلیف خود عمل کردند.

سردار احمدیان با اشاره به  خاطره‌ای از شهدا اظهار داشت: در عملیات والفجر 5 در پیرانشهر رزمندگان اسلام سه ارتفاع را از دشمن گرفته بودند اما دشمن دو ارتفاع را پس گرفته و به‌شدت ارتفاع سوم را بمباران می‌کرد.

وی افزود: فرمانده رزمندگان به نام آقای برهانی 25 ساله که در این تپه مستقر بود در پاسخ به شهید حسین خرازی (فرمانده عملیات) گفت همه‌چیز فراهم است درحالی‌که به‌شدت ازنظر امکانات در تنگنا بود اما در برابر دشمن اظهار عجز نمی‌کرد.

سردار احمدیان تأکید کرد: برهانی در جواب خرازی گفت به شهید همت قسم اجازه نمی‌دهم تپه سقوط کند اما با حمله شدید دشمنان تپه سقوط کرد تنها رزمنده‌ای زنده مانده در این ماجرا به نام طالقانی که بعد از 8 روز نجات‌یافته بود در  جواب شهید خرازی در خصوص وضعیت شهید حسین برهانی گفت: زمانی که ایشان می‌گفت اجازه نمی‌دهم تپه سقوط کند یک پای این شهید قطع‌شده بود.

وی ابراز داشت: شهدا این‌گونه این کشور را حفظ کردند و اجازه ندهند دست دشمنان نظام به یک وجب از خاک کشور برسد.

راوی دفاع مقدس بیان داشت: امروز نیز ما این وظیفه راداریم که در برابر دشمنان نظام بایستیم و اجازه ندهیم ولی زمان و رهبر کشورمان احساس تنهایی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha