جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
گردهمایی ائمه جماعات مساجد استان قم-  حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی با شکوه مردم قم، مانند راهپیمایی سایر شهرها در حمایت از رهنمودهای رهبری و در محکومیت غارتگری و آشوب های ضد امنیتی و در اعلام وفاداری به حضور در صحنه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم قم در لبیک به منویات رهبر انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این راهپیمایی با شکوه مردم قم، مانند راهپیمایی سایر شهرها در حمایت از رهنمودهای رهبری و در محکومیت غارتگری و آشوب های ضد امنیتی و در اعلام وفاداری به حضور در صحنه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: این راهپیمایی تضمین کنند بُعد مردمی نظام اسلامی است و تا زمانی که مردم با اسلام و آرمانهای انقلاب و امام راحل وفادار باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند به مملکت آسیبی نمی رسد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این حضور مردم در حمایت از مواضع رهبری در مورد تعدیل قیمت بنزین و در جهت صیانت از نظام، حقوق مردم و مقابله با فتنه آمریکا و صهیونیزم و تبیین اولویت کشور بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهارداشت: «برایان هوک»، مسئول میز ایران در آمریکا و سلطنت طلبان گفته بودند« که دو سال و نیم مشغول برنامه ریزی برای ناامن کردن ایران و منتظر لحظه ای بودیم که دولت ایران اشتباه کند و گرانی قیمت بنزین باعث شد که تشکل های که سازماندهی کرده بودیم وارد صحنه کنیم».

حجت الاسلام والمسلمین کعبی گفت: قطعا این غارتگری، شرارت ها و اغتشاشات برنامه از قبل تعیین شده از سوی دشمنان خارجی و هماهنگی با عوامل و مزدوران آنها در داخل کشور بوده  است، ولی با حضور فعال نیروهای امنیتی و مردم خنثی شد. وقتی اینترنت از سوی مسئولین ایران قطع شد، ارتباط دو دسته در فضای مجازی قطع شد و فتنه فروکش کرد.

 عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که گرانی اخیر بنزین مشمول تصمیم سران قوه بوده و پای تصمیم ایستادند و رهبری نیز پای تصمیم آنان ایستادند افزود: مشکل از لحاظ نحوه و زمانبندی اجرا و عمل به الزامات قوانین برنامه پنجم توسعه و تصویب قوانین لازم و آماده کردن کارت سوخت بوده و مسئولین می توانستند تمهیداتی بیندیشند تا این آشوب اتفاق نیفتد، ولی بدون تمهیدات لازم و بدون اقناع افکار عمومی و نخبگان و مردم اقدام به گرانی بنزین کردند؛بنابراین آنهایی که از لحاظ قانونی متخلف و بستر ساز بودند برای اغتشاش بنزینی باید پاسخگو باشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha