چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر جدید مدرسه اهل البیت سبزوار

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار با حضور جمعی از مسئولان حوزه علمیه خراسان معرفی و از زحمات مدیر سابق نیز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مدیر جدید مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار با حضور جمعی از مسئولان حوزه علمیه خراسان معرفی و از زحمات مدیر سابق نیز تقدیر شد.  

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم، مدیر سابق این مدرسه پس از ۴۰ سال خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه های امامت جمعه، قبول پست‌های اجرایی و در پایان نیز ۳ سال خدمت در مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار بنا به تشخیص پزشکان مبنی بر پرهیز از فعالیت های پراسترس و همچنین به دلیل کسالت جسمانی، از مدیریت این مدرسه کناره‌گیری کرد.

همچنین در بخشی از این مراسم، مدیر حوزه علمیه خراسان از خدمات حجت‌الاسلام ثباتی مقدم، در سمت مدیریت سابق مدرسه تمجید نمود و بیان کرد: امیدوارم تجارب ایشان ذخیره ای در راستای آن باشد که فعالیت‌ها پس از این نیز با قوت بیش‌تری دنبال شده و از خداوند متعال نیز توفیق این دو انسان ولایی را در جایگاه و سنگر پیش روی مسالت می کنم.

لازم به ذکر است، در حکم حجت الاسلام سید علی اخباری، مدیر جدید مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار که از سوی مدیر حوزه علمیه خراسان صادر شده، آمده است: مدارس علمیه یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی، طی قرن های مختلف بوده، که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

در این حکم با اشاره به اینکه صیانت و حفظ این میراث گرانبها، نیازمند تلاشی مضاعف و شکوفایی آن، به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد، آمده است: بدین لحاظ نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری جنابعالی از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار منصوب می نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی و توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و بهره گیری از رهنمود های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) ضمن استفاده از ظرفیت های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های موجود آن مدرسه مبارکه، با برنامه ریزی دقیق، بتوانید زمینه رشد و پرورش جوانانی متدین، فاضل و انقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha