سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
یادواره شهدای قشم

یادواره ۳۲ شهید روحانی و گرامیداشت شهدای جزیره قشم در دانشگاه آزاد شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، یادواره ۳۲ شهید روحانی استان هرمزگان و گرامیداشت شهدای جزیره قشم و شهدای مدافع حرم هرمزگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد جزیره قشم برگزار شد.


سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم، شهدای روحانی وطلبه را از افتخارات نظام وانقلاب دانست و گفت: طلاب استان هرمزگان در زمان جنگ حوزه علمیه خود را تعطیل کردند و همه وارد جبهه شدند.

وی افزود: علمای ما همیشه پیشتاز و پرچمدار حرکت های بزرگ بودند و حوزه علمیه هرمزگان نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا را در استان تقدیم کرده است.  

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار کرد: برای عبور از دسیسه‌ها و اعتلای نظام اسلامی باید پشت سر روحانیت بصیر و انقلابی حرکت کرد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا که سخنرانی این مراسم بود یادواره شهدای جزیره قشم را با اخلاص توصیف کرد و گفت: صحنه‌های قشنگ دراین مراسم به چشم میخورد که یادآور مواکب کربلا در کشور عراق می‌شویم.  

وی اظهار کرد: بعضی ها  جوانان تحصیل کرده در دانشگاه آزاد را از دست رفته می دانند، اما کجا هستند آنها تا ببینند مجلس شهدا در دانشگاه آزاد درحال برگزاری است و دانشجویان با چه شوقی وعشقی هم راه شهدا هم علما وهم مدافعان حرم را در یک مجلس نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار کرد: فهم و معرفت، ایفای نقش پیشوایی در حوزه عمل، الگو بودن در مسیر مجاهدت و استقامت از وظایف روحانیت در قبال جامعه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha