شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: از مدیر کل جدید راه و شهرسازی همدان می خواهیم که این فرصت را مغتنم بداند و از آن برای خدمت رسانی به مردم به نحو احسن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره معارفه مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان همدان خاطر نشان کرد: از مدیر کل جدید می خواهیم که این فرصت را مغتنم بداند و از آن برای خدمت رسانی به مردم به نحو احسن استفاده کند.

وی به مشکلات فرودگاه همدان اشاره کرد و گفت: همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نحوه دسترسی ها استقبال کمتری از فرودگاه آن می شود، اما یکی از راه هایی که می توان به فرودگاه همدان رونق بخشید برقراری سفرهای عتبات از این فرودگاه می باشد.

امام جمعه همدان، وجود موانع در عوارضی های شهر همدان را نامتناسب با فرهنگ همدان دانست و گفت: سد کردن راه مردم در شهری همچون همدان که پایتخت تاریخ و تمدن ایران است کار جالبی نیست و لذا باید سیستمی جایگزین را برای آن انتخاب کرد.

امیدواریم سال آینده زائران اباعبدالله الحسین(ع) با قطار به زیارت بروند

در ادامه این دیدار نیز مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان همدان در حوزه راه و شهرسازی یادآور شد: استان همدان در زمینه پروژه های اجرا شده نسبت به دیگر استان ها موفق تر عمل کرده است که باید از مدیران قبلی این اداره تقدیر به عمل آورد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در نظام اسلامی در زمینه راه، بحث ریلی است که بحمدالله با سرعت به همدان رسید و امیدواریم با اتصال این خط به ملایر سال آینده زائران اباعبدالله الحسین(ع) را از این مسیر ریلی عبور دهیم.

عبوری با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های استان همدان یادآور شد: از آنجایی که توسعه گردشکی جز اولویت های اصلی شهر همدان محسوب می شود، نیازمند پیگیری های مسئولان استان و مشارکت بخش خصوصی در رونق بخش های مختلف استان همدان هستیم.

وی در پایان با معرفی مدیر کل جدید راه و شهر سازی همدان اظهار داشت: مهندس حسینی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان همدان بنا بر تاکید وزیر راه و شهرسازی موظف به رفع مشکلات مردم در حوزه راه و شهرسازی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha