سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شکایت خانواده مسلمان از خطوط هوایی ساوت وست   

حوزه/ خبرنگار مسلمان آمریکایی درباره رفتار نژادپرستانه و اسلام هراسانه ای که یک مهماندار هواپیما در خطوط هواپیمای ساوت وست در دالاس با همسرش داشته شکایت کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از foxnews، یک خبرنگار مسلمان روایتی از برخورد ناشایست خدمه هواپیمای در شرکت هواپیمایی ساوت وست در دالاس تگزاس در ایالات متحده را  در تویئتر منتشر کرده است.

مهدی حسن می گوید، مهماندار هواپیما با همسرم برخورد کرد وقتی او می خواست که جایش را عوض کند و در کنار دیگر اعضای خانواده اش بنشیند. به گفته حسن، این مهماندار هواپیما درباره زن مسلمان شکایت کرده و به دیگر خدمه گفته که این زن مسلمان دیگر مسافران را ناراحت کرده است.

 در پیام توئیتری وی آمده است: این طرز رفتار برای خدمه شما نتایج خوبی دربرنخواهد داشت وقتی با صدای بلند فریاد می زنی و به یک زن رنگین پوست که روسری به سر داشته می گویید از هواپیما به بیرون اخرج می شوی چون مردم را ناراحت کرده ای! فقط به خاطر اینکه او می خواسته در صندلی کنار همسر و بچه هایش بنشیند!

حسن در ادامه نوشت: مهماندار هواپیمای به جای آرام کردن اوضاع وضعیت را بدتر کرد و از همسر من تنها به خاطر اینکه مودبانه از یک مرد خواسته بود جایش را با او عوض کند، شکایت کرد.

گفتنی است این پرواز که در تعطیلات عیدشکرگذاری در آمریکا اتفاق می افتاد با سیاست «صندلی های آزاد» کار می کرد، به این معنا که به مسافران مکان خاصی اختصاص داده نمی شد و هر مسافری که اول وارد هواپیما شده بود صندلی خود را انتخاب می کرد. دیگر مسافران در پرواز  نیز معتقد بودند که رفتار این مهماندار علیه زن مسلمان بیهود و نژادپرستانه می باشد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha