سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مبلغین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مبلغان مدارس امین می توانند با کشف استعدادها و تبیین اهمیت کسب معارف اسلامی، دانش آموزان را به تحصیل در حوزه های علمیه ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلملمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در هم اندیشی مبلغین و مبلغات مدارس امین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: مبلغان مدارس امین همانند مجاهدانی هستند که با تلاش و جهاد در خط مقدم، برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) تلاش می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه تواضع و فروتنی و مهرورزی مهمترین کلید موفقیت مبلغان است، بیان کرد: ا گر مبلغان با مخاطبان خود با احترام و خوشرویی رفتار کنند می توانند در جذب بیشتر آنها به امور دینی موفق تر باشند.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی حوزه های علمیه در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: باید داوطلبان ورود به حوزه های علمیه را از افراد توانمند و با استعداد انتخاب کرد تا در تبلیغ دینی موفق تر باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دانش آموزان آشنایی کافی با فضای حوزه های علمیه ندارند، عنوان کرد: مبلغان مدارس امین می توانند با کشف استعدادها و تبیین اهمیت کسب معارف اسلامی، دانش آموزان را به تحصیل در حوزه های علمیه ترغیب و تشویق کنند.

وی در پایان از زحمات مبلغان مدارس امین تجلیل کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha