جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میرزایی

حجت الاسلام میرزایی گفت: ۷۰ درصد سهام اسنپ در ایران نیست، ۱۰ درصد آن مربوط به یک شیخ خلیج نشین وهابی و ۶۰ درصد آن متعلق به شرکتی آلمانی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام روح الله میرزایی، شامگاه سه شنبه در همایش«نقش امر به معرو ف و نهی ازمنکر در حفظ نظام»، در اصفهان اظهارکرد: باید جایگاه و نقش خود را در بیانیه گام دوم انقلاب پیدا کنیم. به نظر من مهمترین نکته ای که دراین بیانیه می توان از آن نام برد نقش امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری دراین بیانیه فرموده اند مهمتر از جامعه اسلامی، زیر بنای این جامعه است که آن  از امر به  معرو فو نهی از منکر ایجاد می شود و اگر ما این زیربنا را درست نکردیم، یعنی ما درست عمل نکرده ایم و اگر ما درست عمل کردیم در حقیقت مقدمه تمدن نوین اسلامی را ایجاد کرده ایم.

وی تصریح کرد: مهمترین جایی که می توان امروز در این عرصه، ایفای نقش کرد، عرصه امر به معروف و نهی ازمنکر است. رهبر معظم انقلاب می فرماید اگر امر به معرو ف و نهی از منکر درست تبیین شود خواهید فهمید کارساز ترین نوع تعامل اجتماعی امر به معرو ف و نهی از منکر است.

میرزایی افزود: ما حتی مجاز نیستیم که در تقوای الهی رانت و انحصار ایجاد کنیم؛ وقتی خداوند ویژگی های مجاهدان فی سبیل الله را می شمرد سه ویژگی فرد ی و ۶ ویژگی اجتماعی را بیان می کند.

 معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  اذعان کرد: ما هرگز نمی توانیم امر به معروف و نهی از منکر را محدود به یک مصداق کنیم که اگر این چنین کردیم امر به معرو ف و نهی از منکر را کُشته ایم و این سلاح بلند را از بین برده ایم.

 وی ابراز کرد: مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر از منظر رهبر معظم انقلاب، حوزه مسئولین است، اما ما باید امر به معروف و نهی از منکر را در عرصه های مختلف چون محیط زیست هم اجرا کنیم.

 میرزایی خاطرنشان کرد: مصادیق امر به معروف و نهی از منکر بسیار متفاوت و فراوان است و صرفا امر به معرو ف و نهی از منکر محدود به  بی حجابی نیست.

آمران به معروف نسبت به همه موضوعات حتی استارت آپ ها حساس باشند

وی بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در عرصه های مختلف چون گردشگری، محیط زیست، تفریحات، در بخش کارگرانی که حقشان ضایع شده و فساد اداری فعالیت کنند.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  با بیان اینکه  اگر بخواهند امر به معرو ف و نهی از منکررا محدود به یک مصداق کنند، بازی دادن ما است، گفت: ما باید هم جایی که نام شهدا و هم مرام شهدا را پاک می کنند، قیام کنیم، ما نباید فقط اسم ابراهیم هادی ها را ببریم، بلکه باید ابراهیم گونه عمل کرد.

وی با تاکید براینکه ما یک وظیفه ای حساس داریم و مردم وقتی می بینند ما نسبت به همه عرصه ها حساس هستیم همراه با آمران به معروف و ناهیان از  منکر می شوند  عنوان کرد: ما امروز هیچ مدل تفریح سالم برای خود ومردم ایجاد نکردیم.

میرزایی ابراز داشت: ما باید برای حل مشکلات مردم آتش به اختیار حرکت کنیم و یک لشکر مطالبه گری برای این کار راه بیندازیم؛ یک حکمرانی جدید در دنیا در حال رقم خوردن است و سال های سال بر روی آن فکر شده، حکمرانی جدید این است که دولت ها دیگر حاکم نیست و باید ملت ها حاکم باشند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ که به دنیا در حال تسری دادن است، توسط هیچ سازمان و دولتی نگاشته نشده است، بلکه توسط یک انجمن یهودی برای دنیا تجویز شده است.

*توئیت رئیس جمهور ایران شب برهم زدن برجام توسط امریکا چه بود!

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  عنوان کرد: امروز باید به روی پشت صحنه شرکت هایی چون اسنپ، تپسی، علی بابا و دیجی کالا نگاه کنیم؛ ۷۰ درصد سهام اسنپ در ایران نیست، ۱۰ درصد آن مربوط به یک شیخ خلیج نشین وهابی و ۶۰ درصد آن متعلق به شرکتی آلمانی است.

وی با اشاره به اینکه همه ما به دلیل نیازی که داریم، اسنپ را قبول کرده ایم، یادآور شد: ما باید در بخش های میان بخشی جامعه ورود کنیم، قرار است در آینده استارت آپ هایی به مردم خدمات بدهند که در حقیقت آنها حاکمیت را حرکت می دهند.

وی توضیح داد: رفتن زنان به ورزشگاه تنها یک بازی دادن است؛ در شبی که ترامپ زیر برجام می زند، توئیت رئیس جمهور ما این است که چرا زنان ما نباید به ورزشگاه بروند؛ امروز ما را درگیر بازی های سیاسی می کنند، لذا باید مطالبه گر باشیم؛ الان جای شاکی و متشاکی عوض شده است

 میرزایی خاطرنشان کرد: عده ای درصدد دو قطبی کردن جامعه هستند؛ ما باید در چارچوب انقلاب اسلامی و منظومه فکری رهبری حرکت کنیم.

وی مثال زد: با مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر جلوی خصوصی سازی غلط در کشور گرفته شد و رئیس جمهور مجبور به عزل رئیس خصوصی سازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha