شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حزب الله و امل

حوزه/ مسئولان حزب الله و امل هرگونه اهانت به بزرگان دینی و تاریخی و شخصیت های ملی مردم لبنان را محکوم کردند و در مورد اقدامات خشونت آمیز و تخریب گرانه از سوی برخی عناصر نفوذی در تظاهرات ها هشدار دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه روز چهار شنبه نشست مشترکی میان مسئولان جنبش امل و حزب الله در مقر اصلی جنبش امل در بیروت برگزار شد که طرفین در آن به بررسی آخرین تحولات سیاسی و امنیتی کشور پرداختند و تاکید کردند و اتفاقاتی که روزانه در مناطق مختلف از جمله بیروت تکرار می شود و موجب تخریب و ناامنی می شود را محکوم کردند.

مسئولان دو جنبش همچنین هرگونه اهانت به بزرگان دینی و تاریخی و شخصیت های ملی مردم لبنان را محکوم کردند و در مورد اقدامات خشونت آمیز و تخریب گرانه از سوی برخی عناصر نفوذی در تظاهرات ها هشدار دادند و تاکید کردند: چنین اقداماتی با هدف ایجاد فتنه صورت می گیرد.

طرفین همچنین در مورد دست های پنهان دشمن برای ایجاد هرج و مرج به ویژه فعالیت دشمنان در شبکه های اجتماعی هشدار دادند و از همه خواستند با تعقل با این جریان و عناصر روبرو شوند و پیش از هر کاری عواقب آن را بسنجند و در سخنان و مطالب که می شنوند تامل کنند.

مسئولات حزب الله و امل از طرفداران مردمی خود خواستند با برخورداری از هوشیاری کامل به شایعات بی اساس توجه نکنند و به فتنه ها دامن نزنند.

ای دو حزب از نیروهای امنیتی نیز خواستند اقدامات مناسب را برای مقابله با خشونت و تخریب اموال عمومی و خصوصی انجام دهند و اجازه ندهند کسی راه را بر مردم ببندد و به آنها بی احترامی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha