جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای روحانی بوشهر

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه روحانیون پرچمدار شهادت هستند،گفت: اگر حادثه بزرگ کربلا، تاسوعا و عاشورا دستاوردهای تاریخ بشریت برای ایستادگی مقابل ظلم و ستم به ارمغان آورد، در انقلاب اسلامی این ویژگی به خود خود باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سردار علی رزمجو، صبح امروز در اجلاسیه شهدای روحانی استان بوشهر و مراسم شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با اشاره به شخصیت والا مقام این سردار رشید اسلام اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی است که تمام وجودش حماسی بود و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به محرومان و مناطق محروم مجاهدانه فعالیت می کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این شخصیت علاوه بر کارهای مستشاری، نظامی و دفاعی، بی منت و مخلصانه به مردم در نقاط مختلف کشور خدمت می کرد و الگو مقاومت و مبارزه با تروریست و سیدالشهدای مقاومت شد.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی، داعشی که آمریکایی ها آن را به وجود آوردند را برچید و طومار آنها را در هم پیچاند و مورد ترور آمریکایی ها قرار گرفت.

رزمجو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان بوشهر گفت: شهدای روحانی در کنار شهدای دیگر با خون خود دین خدا را به اوج شکوه و سربلندی رسانیدند و امروز نهضت های آزادی بخش و بیداری در جهان اسلام نشأت گرفته از همین است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه روحانیون پرچمدار شهادت شدند گفت: اگر حادثه بزرگ کربلا، تاسوعا و عاشورا دستاوردهای تاریخ بشریت برای ایستادگی مقابل ظلم و ستم به ارمغان آورد، در انقلاب اسلامی این ویژگی به خود خود باقی است.

وی افزود: شهدای روحانی با رشادت و مظلومیت های منحصر به فرد درخت تنومند انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کردند.

رزمجو از برگزاری کنگره بزرگ سرداران و  ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر خبر داد و افزود: این کنگره در ادامه سلسله یادواره ها است که روز ۲۵ دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha