پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بانوی محجبه، نخستین مسلمانی که از طرف اوهایو کاندیدای مجلس سنا شد

حوزه/ یک زن مسلمان که وکیل حقوقی در یک شرکت عام المنفعه می باشد، نامزد انتخابات مجلس سنا در شهر پریسبورگ شده و اگر انتخاب شود نخستین مسلمانی است که از سوی ایالت اوهایو آمریکا وارد مجلس سنا می شود.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wtol، یک زن مسلمان اهل شهر پریسبورگ در ایالت اوهایوی آمریکا، نخستین مسلمانی است که برای ورود به مجلس سنا کاندیدا شده است.

ریم سوبایی، درحال حاضر وکیل مدافع حقوقی می باشد و در صورتی که در انتخابات پیروز ردد، نخستین مسلمانی است که از طرف ایالت اوهایو به مجلس سنا راه یافته است.

 وی به عنوان یک دموکرات در منطقه ۲، در رقابت های انتخاباتی شرکت خواهد کرد و تلاش دارد کرسی مجلس که هم اکنون در اختیار یک جمهوری خواه  قرار دارد را به دست آورد.

سوبایی گفت:  این واقعاً نمایانگر زیبایی و تنوع ملت ما است ، ما ابتدا اصلاحیه آزادی بیان و اولین اصلاحیه آزادی عمل به دین را داریم و همه مردم باید جزئی از ترکیب ساختمان دولت ما باشند.

سوبایی که در یک شرکت حقوقی عام المنفعه فعالیت می کند، با بیان اینکه با دسته های مختلف مردم در ارتباط بوده گفت: من تجربه های زیادی در نوشتن قانون دارم. بخشی از کار کنونی من کمک به شوراهای شهری و اعضای جامعه برای بهبود حقوق شهروندی، تدویق قانونی و رعایت حقوق انتخاب کنندگان است.

او همچنین گفت که متوجه اهمیت قدم گذاشتن به رقابت است و خاطرنشان کرد: به من گفته اند که من نخستین مسلمانی هستم که برای نامزدی انتخابات سنا از ایالت اوهایو وارد رقابت ها شده ام و اگر انتخاب شوم نخستین مسلمان در مجلس سنا خواهم بود.

 وی گفت: به عقیده من دو چیز مهم وجود دارد که باید در آن ها تغییر انجام شود که عمدتاً در زمینه های آموزش و بهداشت و درمانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha