پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام محمدرضا غفارفام

حوزه/ حجت الاسلام غفارفام گفت: برخی‌ اگر در روستای خود چوپان متدین باشند، بهتر از این است که مسئولیتی را قبول کنند که از عهده آن بر نمی‌آیند. هر زمان انسان تشخیص داد، فردی بهتر از او وجود دارد جایز نیست بر رأس کار بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام محمدرضا غفارفام، شامگاه دوشنبه در دومین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر آذربایجان‌غربی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶ شهید روحانی استان در عملیات کربلای ۵ که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در راه خدای متعال قدم بردارند عزیز می‌شوند، سردار سلیمانی نمونه بارز آن در عصر حاضر بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی مطیع رهبری و لایت‌پذیری و ولایت‌مداری او از روی صداقت و اخلاص بود و همین‌ها از سردار اسوه‌ و الگوی جاودانه ساخت. امروز ولایت‌مدارها باید به گونه‌ای رفتار کنند که غم از چهره رهبری انقلاب بزدایند و راه عزیز خدا شدن هم این راه است.

استاد حوزه تصریح کرد: در عملیات کربلای پنج مجروح شدم و رزمنده‌هایی به مداوای بنده پرداختند که شربت شیرین شهادت را نوشیده‌اند و همه آن‌ها برای این‌که تبسم بر لب امام خمینی (ره) بنشیند از کشور دفاع کردند و شهید شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت صلوات در روایات اشاره کرد و گفت: طبق روایت امام باقر (ع) هر کس اول صبح صد مرتبه صلوات بفرستد، خدای متعال صورت او را از عذاب جهنم باز می‌دارد.

حجت الاسلام غفارفام در ادامه افزود: در روایات بیان شده، زیرکترین انسان ها کسی است که قبل از قیامت و روز حساب به حساب خود رسیدگی کند و هر قدمی که برمی‌دارد خدای متعال و روز قیامت را در نظر بگیرد.

استاد حوزه اضافه کرد: برخی‌ اگر در روستای خود چوپان متدین باشند، بهتر از این است که مسئولیتی را قبول کنند که از عهده آن بر نمی‌آیند. هر زمان انسان تشخیص داد، فردی بهتر از او وجود دارد جایز نیست بر رأس کار بماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha