سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به عرصه پیروزی مجدد مردم و عرصه اقتدار ملی در کشور تبدیل شود، گفت: باید از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیریم و افراد سالم و صالحی را انتخاب کنیم تا انتخابات مجلس را به پیروزی و اقتدار کشور تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت:  ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام در طول تاریخ تنها راه نجاب ملت‌ها بوده است و امروز هم مردم ایران با مقاومت خود پیروزی‌های انقلاب اسلامی را استمرار خواهند بخشید.

وی در ادامه با تاکید بر حضور گسترده و پررنگ در عزاداری‌های ایام فاطمیه، افزود: هیئات مذهبی و مردم باید عزاداری حضرت زهرا (س) را هر چه باشکوهتر برگزار کنند.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر این‌که قیام پر افتخار مردم‌ ارومیه در دوم بهمن ماه سال ۵۷ باید به آیندگان منتقل شود، اضافه کرد: حادثه دوم بهمن متعلق به همه مردم است و نباید عده‌ای آن را مصادره به مطلوب کرده و در جهت رسیدن به اهداف جناحی و سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

وی در ادامه به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه هفته گذشته به امامت معظم‌له بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و باید شکر این نعمت را به جای آورد و حرکت با قدرت در مسیر انقلاب شکرگزاری این نعمت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: در عرصه‌های دفاعی به برکت وجود سردارانی هم چون شهید قاسم سلیمانی با قدرت و اقتدار هستیم و در عرصه‌های اقتصادی هم نیاز به مدیرانی همچون سردار سلیمانی داریم تا با حرکت جهادی مشکلات را حل کند.

وی تصریح کرد: مردم باید در ۲۲ بهمن با شرکت در راهمپمایی دشمن را ناامید کنند و حضور در صجنه‌های حساس کشور اسلحه کشیدن به روی ترامپ است.

امام جمعه ارومیه در پایان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به عرصه پیروزی مجدد مردم و عرصه اقتدار ملی در کشور تبدیل شود، گفت: باید از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیریم و افراد سالم و صالحی را انتخاب کنیم تا انتخابات مجلس را به پیروزی و اقتدار کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha