شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ان شاء الله در انتخابات دوم اسفند ماه شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود و حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: تاریخ برگرفته از شجاعت انقلاب اسلامی است و در طول همه این سالها آمریکای جنایتکار با سنگ‌اندازی جلوی پای این نظام الهی، هموار خواسته است که این انقلاب را ساقط کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: به حول قوه الهی توطئه های دشمنان برای براندازی این انقلاب هرگز عملی نشده و نخواهد شد، زیرا ما رهبری فرزانه و حکیم داریم و با رهنمودهای ایشان هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

سردار حسینی در ادامه به یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: ان شاءالله امسال نیز همانند سال های گذشته نظاره گر هرچه با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و بار دیگر شاهد شکست دشمنان نظام و انقلاب خواهیم بود.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم در تشییع پیکر فرمانده بین المللی حاج قاسم سلیمانی و در تجلیل از یک سرباز خادم نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام و رهبری هستند و این مایه یاس دشمنان می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه در سالجاری بیان کرد: ان شاءالله در انتخابات دوم اسفند ماه شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود و حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهد بود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در این انتخابات باید نامزدی اصلح و ولایتمدار برای مجلس انتخاب کنند تا مجلسی پویا و انقلابی داشته باشیم که زمینه ارتقای سطح زندگی و معیشتی مردم را فراهم آورد.

سردار حسینی در پایان گفت: نیروهای سپاه پاسداران نیز در این انتخابات وظیفه حفظ امنیت و سلامت انتخابات را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha