جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کاملی فر

حوزه/ حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به این که روحانیت از بین همه اقشار، بیشرین شهید را در دفاع مقدس تقدیم کرده است، تصریح کرد: تقدیم ۴۵۰۰ شهید روحانی و طلبه، دلیل روشنی بر عملکرد روحانیت در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، سه شنبه 16 بهمن ماه، در یادواره ۱۴۱ شهید روحانی آذربایجان شرقی، در مصلی تبریز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در تاریخ شیعه، فقیهی جامع الشرایط و دور اندیش در جایگاه بسیار رفیع، فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ادامه داد: امام راحل(ره) با هوش و ذکاوت خدادادی و با ایمان استوار خویش و  الهام از فرهنگ غنی اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) و با ابداع تدابیر راهبردی و طرح شیوه های نو و همچنین تعیین استراتژی دفاع و مقاومت در مقابل تجاوزات دشمن، اعجاب همگان را برانگیخت و از آزمون بسیار مهم فرماندهی کل قوا و هدایت کلان جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس برآمد.

وی با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس نقش های متعددی ایفاء کرد، ادامه داد: مدیریت و فرماندهی کلان جنگ، هدایت کلی فرماندهی و عملیات، تبیین صحیح معارف دینی و تقویت مبانی اعتقادی رزمندگان، آموزش و بیان احکام و مسائل مختلف دینی، تقویت و تشویق به نبرد با جنایتکاران بعثی، و ... از نقش های روحانیت در دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به این که روحانیت از بین همه اقشار، بیشرین شهید را در دفاع مقدس تقدیم کرده است، تصریح کرد: تقدیم ۴۵۰۰ شهید روحانی و طلبه، دلیل روشنی بر عملکرد روحانیت در دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در پایان اظهار کرد: آذربایجان در گفته های امام راحل(ره)، همیشه سنگر پایدار و محکم اسلام و کشور بوده و ان شاءالله خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha