چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
photo_2020-02-11_11-19-46.jpg

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان تهران با برپایی غرفه های فرهنگی در مسیرهای راهپیمائی ۲۲ بهمن ضمن معرفی حوزه خواهران به تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی مدارس علمیه پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مدارس علمیه خواهران استان تهران با برپایی غرفه های فرهنگی در مسیرهای راهپیمائی ۲۲ بهمن ضمن معرفی حوزه خواهران به تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی مدارس علمیه پرداختند.

 در این غرفه ها میزهای کودک و نوجوان نیز با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله اهدای کتاب با موضوعات حجاب و اخلاق فاطمی به دختران نوجوان، اهدای هدیه به کودکان، پخش وصیت نامه شهدا، مشاوره تحصیلی به دختران نوجوان، و رنگ آمیزی و نقاشی صورت برای کودکان، از مراجعین پذیرایی کردند.

گفتنی است، امسال پنجمین سالی است که مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با همکاری مدارس علمیه در مسیر راهپیمائی ۲۲ بهمن اقدام به برپایی غرفه های فرهنگی و اطلاع رسانی می نماید.

یادآور می شود، در مسیرهای راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال، ۵ غرفه در شهر تهران و بیش از 10 غرفه در سایر شهرستان های استان توسط مرکز مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان تهران برپا شده بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha