جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان گفت: با انتخاب اصلح از جانب مردم، نمایندگان متخصص، ولایتمدار و انقلابی وارد مجلس خواهند شد تا سرنوشت کشور را به خوبی رقم بزنند.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان گفت: از آنجایی که تقوا جایگاه مهمی در سرنوشت انسان دارد، نمایندگان مجلس باید این اصل را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شهید مدرس را مهم‌ترین شاخصه برای الگوبرداری نمایندگان معرفی کردند، خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی، مقابله با زیاده‌خواهان، شجاعت و مبارزه با استکبار و استعمار از شاخصه‌های یک نماینده تراز انقلاب است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید شاخص‌های نماینده اصلح در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان عنوان کرد: نماینده مجلس در مقام وکیل مردم، باید مراقب باشد رأیی که در طرح‌ها و لوایح می‌دهد آیا منافع مردم و نظام اسلامی را تأمین می‌کند؟

وی ادامه داد: ملت ایران باید به کاندیداهایی رأی دهند که شاخصه‌های فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای نمایندگی را داشته باشند.

حجت الاسلام علی بخشی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی مهمترین رکن تصمیم گیری در نظام اسلامی است، تصریح کرد: با انتخاب اصلح از جانب مردم، نمایندگان متخصص، ولایتمدار و انقلابی وارد مجلس خواهند شد تا سرنوشت کشور را به خوبی رقم بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha