دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
علی ابرازه

حوزه/ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از فردا (یکشنبه) از خروج افراد مشکوک به کرونا از قم جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی ابرازه عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: از فردا همکاران دانشگاه علوم پزشکی در خروجی‌های شهر مستقر و با تب‌سنج افراد را کنترل خواهند کرد و در صورتی که فردی دارای علائم ابتلا به کرونا باشد، از خروج وی جلوگیری و قرنطینه خواهد شد.

وی هدف از این کار را شیوع کمتر بیماری کرونا ذکر کرد و افزود: چرا که مساله شیوع بیماری کرونا جدی و گسترده است و بهبودی افراد هم به سختی حاصل می‌شود، اما مردم آن را هنوز جدی نگرفته‌اند و مطابق معمول رفت و آمدهای زیادی در خیابان‌ها دارند و حتی در برخی مناطق تجمعاتی برگزار می‌کنند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دهم اسفندماه ۶۵۲ نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند.

وی تاکید کرد: از مرم خواهش می کنم که در منازل بمانند و متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمی گیرند.

ابرازه ادامه داد: هر چه تخت اضافه می کنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع می کنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابان ها حضور دارند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: کمبود تخت در استان داریم و تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینیگی خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha