شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بلندپروازی اردوغان خدمت به اسرائیل غاصب است، گفت: فرصت طلبی نخست وزیر ترکیه ریشه در همکاری او برای تقویت داعش دارد که بتواند از آب گل آلود تضعیف دولت قانونی سوریه، ماهی مقصود را صید کند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات اردوغان در واقع همان جنگ نیابتی آمریکا با جبهه مقاومت است، گفت: تغییر دائمی موضع سیاسی دولت ترکیه در خصوص حوادث منطقه و پشتیبانی از تروریستهای داعش ماهیت اردوغان را آشکار نموده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: نخست وزیر ترکیه یکی از ستون ها و قوت قلب تروریستهای داعش در کنار آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر سران مرتجع عرب بوده و هست.

وی تصریح کرد: برخی درگیری های اردوغان با رژیم صهیونیستی به صورت جنگ زرگری، جهت دفاع از مردم فلسطین هم برای عقلا باورکردنی نیست.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: زمانی که داعش چاه های نفت شمال عراق را غارت می کرد، این ترکیه بود که با خرید نفت خام، موجبات تقویت بنیه مالی و تجهیز ماشین جنگی و جنایتکارانه گروه های تروریستی را فراهم می کرد.

وی گفت: حضور ترکیه در مذاکرات «سوچی» نه از سر دلسوزی، بلکه با ایجاد پایگاه های نظامی در خاک سوریه جهت حمایت از گروه های تروریستی بود و در نهایت اردوغان به دنبال احیای سیاست‌های سلطان سلیم و آرمان های امپراتوری عثمانی در منطقه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بلندپروازی اردوغان خدمت به اسرائیل غاصب است، گفت: فرصت طلبی نخست وزیر ترکیه ریشه در همکاری او برای تقویت داعش دارد که بتواند از آب گل آلود تضعیف دولت قانونی سوریه، ماهی مقصود را صید کند.

حجت الاسلام محمدی فر تأکید کرد: در صورت تصمیم اردوغان برای به راه انداختن جنگ تمام عیار علیه سوریه در نقش تدارکات چی آمریکا، منطقه انبار باروتی می شود که تبعات منفی آن گریبان گیر مسلمانان شده و دشمنان اسلام از آن بهره لازم را خواهند برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha