دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: این روزها پزشکان و پرستاران مانند سربازان خدمت مقدم در برابر دشمن قرار گرفته اند با این تفاوت که دشمن کنونی بسیار پیچیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ماموستا توفیق رستمی، ظهر امروز با جمعی از کادر درمانی در شهر سنندج دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت بیماری کرونا قرار گرفت.

امام جمعه سنندج در این دیدار گفت: این روزها پزشکان و پرستاران مانند سربازان خدمت مقدم در برابر دشمن قرار گرفته اند با این تفاوت که دشمن کنونی بسیار ناشناخته و پیچیده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: همه ما باید سعی کنیم با رعایت دستورات پزشکی ونیز آنچه که در دین اسلام و قرآن به عنوان بهداشت فردی، اجتماعی و حتی روانی آمده است، در مقابل این بیماری مصونیت خود را حفظ کنیم.

وی افزود: خوشبختانه کادر درمانی در کشور به ویژه در استان کردستان در مبارزه با این بیماری احساس وظیفه می کنند و این نشان دهنده تعهد این قشر نسبت به جامعه می باشد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: آمارهایی که از منابع معتبر وزارت بهداشت به گوش می رسد نشان می دهد که آمار مبتلایان به این بیماری ویروسی در استان کردستان نسبت به دیگر استان های کشور پایین است، ولی با این وجود باید نهایت دقت را در رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی داشته باشیم.

ماموستا رستمی یادآور شد:  بنده به نمایندگی از مردم کردستان از پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان که این روزها به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha