شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حق جو

حوزه/ هجمه رسانه ای در ایران به خاطر ویروس کرونا نمی تواند عادی و معمولی باشد. این نشان می دهد دست های پشت پرده است که دائم در صدد ایجاد هراس علیه اقتصاد و فرهنگ کشور می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حق‌جو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با بیان این که شیوع ویروس کرونا در کشور نمی توان بلای آسمانی دانست، گفت: چرا که بلای آسمانی زمانی اتفاق می افتد که انسان از مسیر الهی خارج شود ولی مسائلی که الان اتفاق افتاده غیر از این است.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: این که دنیا و به خصوص ایران گرفتار این مسئله شده ربطی به مسئله بلا ندارد، بلکه باید اتفاقات دیگر مانند برنامه دشمن جستجو کرد. این روزها سخن از بیولوژیکی بودن این ویروس است. از این نوع مسائل در گذشته بوده و مشخصا اتفاق ساده ای نیست.

وی بیان داشت: این روزها وقتی آمارهای کاذب درباره ویروس کرونا را  در ایران نگاه می کنیم، متوجه نوعی هجمه رسانه ای بیگانگان مانند بی بی سی و...  هستیم چرا که اکثرا کسانی که در این مدت در کشور از دنیا رفته اند، بیماری زمینه ای داشته اند و ربطی به کرونا ندارد که این ویروس علت اصلی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حق‌جو گفت: پس اتفاقات به وجود آمده در کشور نمی تواند عادی و معمولی باشد. این نشان می دهد دست های پشت پرده است و دائم در صدد ایجاد هراس علیه اقتصاد و فرهنگ کشور می باشند.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: هم اکنون شاهد نشر این ویروس در دنیا  هستیم، ولی رسانه های بیگانه روی ایران تمرکز کرده اند، این بحث نشان می دهد که چه قدر این رسانه ها با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد تنش، هراس و ناامیدی در کشور می باشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha