یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده مسلمان بریتانیا بوریس جانسون را متهم به اسلام هراسی کرد

  حوزه/ ناز شاه نماینده برادفورد درپارلمان بریتانیا با خطاب قرار دادن بوریس جانسون، نخست وزیر از وی خواست به مسلمانان انگلیس اطمینان دهد که او یک اسلام هراس نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thetelegraphandargus، یک نماینده مسلمان در مجلس بریتانیا اعلام کرد بوریس جانسون نخست وزیر این کشور به جای روبرویی با اسلام هراسی،  خودش را پشت اجداد مسلمانش پنهان کرده است.

ناز شاه نماینده برادفورد درپارلمان بریتانیا با خطاب قرار دادن نخست وزیر از وی خواست به مسلمانان انگلیس اطمینان دهد که او یک اسلام هراس نیست. خانم شاه با استناد به آلبوم جدید و فیلم کوتاه تولید شده توسط ریز احمد، هشدار داد که جنایات نفرت در سراسر انگلیس رو به افزایش است.

خانم شاه گفت: هفته گذشته، ریز احمد بازیگر و نوازنده برنده جایزه امی، یک آلبوم جدید و فیلم کوتاه به نام «خداحافظ طولانی» منتشر کرد که قدرت بیان بالایی در نشان دادن دلشکستگی اقلیت های بریتانیا از احساس ناخواسته بودن در انگلیس دارد. متاسفانه جنایات نفرت محور در کشور  در حال افزایش بوده و گفتار نفرت زندگی عمومی را آلوده کرده است.

همچنین نگرانی هایی در میان مسلمانان در حوزه انتخابیه من دیده می شود و من از اعضای پارلمان می خواهم که به آن گوش فرا دهند و آن را تماشا کنند.

وی گفت: بنابراین نخست وزیر یک بار هم که شده بدون اینکه خودش را پشت سر اجداد مسلمانش مخفی کند! -بله همگی می دانیم که او این کار را می کند و رئیس سابق کابینه ساجد جاوید نیز در این امر به او کمک می کند- به مشکلات جدی رسیدگی کند.

ناز شاه خاطرنشان کرد: حداقل سیصد شکایت از اسلام هراسی فقط در حزب او دیده می شود. آیا او به سادگی می تواند به مسلمانان اطمینان دهد که نخست وزیر آنها یک اسلام هراس نیست و نگرانی های آنان را جدی بگیرد؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha