شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
کتاب و فیلم

حوزه/ کارشناس و منتقد سینما و نویسنده ادبیات نمایشی، چند کتاب خواندنی و نیز چند فیلم تماشایی برای روزها و شب هایی که به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیشتر در خانه هستیم، پیشنهاد کرده است.

سید محسن امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که چندی پیش فرصت پیدا کرده تا مجموعه آثار امید کوره چی، نویسنده توانا از جمله کتاب های "هفت جن"، " لو۳۰ یا"، "صخور" و نیز" هزول" را مطالعه کنم و پیشنهاد می کنم اهل مطالعه نیز از مطالعه این کتاب ها لذت ببرند.

وی افزود: کتاب دیگر که اخیراً نیز منتشر شده، "نیم دانگ پیونگ یانگ" رضا امیرخانی، نویسنده و رمان نویس نام آشناست که این کتاب حاصل سفر وی به کشور مرموز آسیا یعنی کره شمالی است و برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی، حاوی نکات بسیار جذابی است که با قلم خوب آقای امیرخانی، جذابیت آن بیشتر هم شده است.

این کارشناس و منتقد سینما همچنین گفت: در بخش فیلم ها نیز از آثار ایرانی، فیلم های "شعله ور" ساخته حمید نعمت الله و نیز فیلم "قصر شیرین" ساخته رضا میرکریمی و از فیلم های خارجی نیز فیلم "انگل"، ساخت کشور کره جنوبی، "پروفسور و مرد دیوانه" ساخته مشترک آمریکا و ایرلند و نیز انیمیشن "ملاقات با آقای لینک" را پیشنهاد می کنم که این سه فیلم خارجی همگی محصول سال ۲۰۱۹ میلادی هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha