چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۴_۲۳-۳۷-۲۰.jpg

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدری گفت: تولید و پخش بیش از یک هزار ماسک، پاسخ به شبهات در فضای مجازی و مشارکت در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، بخشی از اقدامات انجام شده از سوی مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر می‌باشد.

حجت‌الاسلام حیدری، مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اقدامات این مدرسه علمیه در راستای خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا، اظهارداشت: پس از شیوع ویروس کرونا در شهر خرمشهر و با توجه به سفارشات و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مبنی بر ورود نیروهای انقلابی درصحنه همیاری با پزشکان و مسئولان مدرسه علمیه امام صادق(ع) در چهار زمینه وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: نخستین اقدام اعزام تعدادی از مبلغین در سطح شهر برای انجام ضدعفونی منازل و خیابان‌ها و اماکن عمومی بود که بحمدالله این اقدام بیش از 15 روز است که ادامه دارد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر، ادامه داد و گفت: تولید و پخش بیش از یک هزار ماسک از سوی طلاب مدرسه علمیه در سطح شهر و همچنین در جزیره مینو و سایر مناطق محروم شهرستان، دیگر اقدام این مدرسه علمیه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا می‌باشد.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: از دیگران اقدامات انجام شده می‌توان به برگزاری جلسات خاص در مدرسه علمیه جهت همفکری و شناسایی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی و حقیقی، اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، ما در کنار مردم هستیم، گفت: تغسیل و تدفین اموات کرونایی از سوی جمعی از روحانیون به همراه بنده، در راستای تنفیذ اوامر رهبری و خدمت به همشهریان، دیگر اقدامی بود که در یک ماه گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha