دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ حضور گروه جهادی «فی قلوب» طلاب بیجاری در ضدعفونی کردن روستاهای شهرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: تا پایان یافتن بیماری کرونا در کشور همچنان طلاب حضور فعال و جهادی در عرصه مبارزه با این ویروس را در سطح کشور و استان کردستان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی امروز در نشست با معاونان مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه کرونا تأثیر بسیار زیادی بر مسائل آموزشی کشور به ویژه حوزه های علمیه داشته است، اظهار کرد: متأسفانه شیوع کرونا بسیاری از بخش های جامعه را درگیر خود کرده است و در این میان بخش آموزشی و فرهنگی کشور بیشترین لطمه را از این مهم خورده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: از سوی دیگر به صورت عینی شاهدیم که زمان در حال سپری شدن است، از این رو باید بتوانیم این زمان را با ساز وکارهای علمی و عملی مدیریت کنیم و اجازه ندهیم که طلاب بیش از این از مسائل آموزش فاصله بگیرند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با حضور جهادی روحانیون استان کردستان در بحث مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و بیان داشت: بار دیگر جامعه روحانیت و طلاب نشان دادند که هرگز از بدنه جامعه جدا نبوده و نیستند و همواره آماده خدمت به وطن و ملت هستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: تهیه نیازهای ضروری در بحث مبارزه با کرونا، ضدعفونی معابر عمومی و ... تنها گوشه کوچکی از خدمات جهادی طلاب استان کردستان در این زمینه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: انجام این خدمت برای همه طلاب یک وظیفه دینی و انسانی است و بی شک تا پایان یافتن بیماری کرونا در کشور همچنان طلاب حضور فعال و جهادی در عرصه مبارزه با این ویروس را در سطح کشور و استان کردستان خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha